Zabezpiecz swoje urządzenie na dłużej
Trendy zakupowe cały czas się zmieniają. W ostatnich latach użytkownicy przy zakupie nowego smartfona wybierają droższe urządzenia z myślą, że wystarczą im na dłużej. Chcąc wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, zdecydowaliśmy się udostępnić darmową opcję „Dodatkowy Rok Gwarancji od eSilton” dla wszystkich naszych klientów. Wszystkie produkty oznaczone symbolem dodatkowego roku gwarancji, dostępne na naszej stronie internetowej, automatycznie zostają objęte dodatkowym wsparciem. Używaj swojego smartfona dłużej bez zbędnych obaw!

Dlaczego warto?
Dłuższa ochrona
12 miesięcy dodatkowej gwarancji po okresie ochrony producenta.
Łatwe zgłoszenie
Kontakt z obsługą sklepu przez formularz lub e-mail.
Bezpieczne zakupy
Ochrona przed wadami fabrycznymi dla wybranych urządzeń.
Darmowa przesyłka
Pokrywamy koszty transportu przy uznanych reklamacjach.
Jak to działa?
- Kup produkt: Wybierz urządzenie oznaczone Dodatkowym Rokiem Gwarancji na esilton.pl.
- Zgłoś usterkę: Skontaktuj się z obsługą przez formularz reklamacyjny lub e-mail.
- Wyślij urządzenie: Dostarcz produkt w bezpiecznym opakowaniu.
- Odbierz naprawę: Rozpatrzymy zgłoszenie w przeciągu 14 dni roboczych, naprawimy lub wymienimy urządzenie.
Najważniejsze informacje
- Oferta skierowana jest do klientów indywidualnych – zakupy na cele firmowe nie są objęte dodatkową gwarancją.
- Produkty, które nie są oznaczone na karcie produktu, nie biorą udziału w programie.
- Usługa realizowana jest tylko po uprzednim kontakcie z obsługą sklepu.
- Produkty outlet są wykluczone z dodatkowego wsparcia.
Często zadawane pytania
Czym jest Dodatkowy Rok Gwarancji?
To darmowa usługa przedłużająca gwarancję producenta o 12 miesięcy dla wybranych produktów kupionych na www.esilton.pl, obejmująca wady fabryczne.
Które produkty obejmuje?
Tylko produkty oznaczone symbolem usługi, kupione przez konsumentów na www.esilton.pl (nie na firmę).
Jak zgłosić usterkę?
Skontaktuj się z obsługą przez formularz na stronie lub wyślij e-mail na [email protected] z dopiskiem „Dodatkowy Rok Gwarancji”. Dołącz dowód zakupu.
Czy obejmuje uszkodzenia mechaniczne?
Nie, usługa dotyczy tylko wad fabrycznych, nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, np. upadków czy zalań.
Gdzie znajdę link do regulaminu dodatkowej gwarancji?
Pod tym linkiem znajdziesz regulamin dodatkowej gwarancji.