1. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi od 1-3 dni roboczych.

2. Jaki sprzęt oferuje sklep esilton.pl?

Sklep Esilton pod marką Silton Electronics zajmuję się sprzedażą nowego sprzętu elektronicznego Smartfonów, RTV oraz drobnego AGD.

3. Na jaki adres należy dokonywać zwrotów towaru?

Zwroty towarów należy dokonywać na adres Śląskie 6D 65-547 Zielona Góra.

4. Jak najszybciej się z Nami skontaktować?

Zapraszamy do kontaktu pod nr tel. +48 600 660 070 lub email: [email protected]

5. Co oznacza gwarancja zadowolenia z zakupów?

Gwarantujemy Państwu najwyższą jakość obsługi i towaru, jeśli jednak coś nie spełniłoby Państwa oczekiwań możecie dokonać Państwo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od zakupu wraz ze zwrotem środków pieniężnych?

6. Co oznacza adnotacja "produkt niedostępny"?

Tego produktu nie mamy aktualnie w magazynie. Możecie Państwo wypełnić formularz na naszej stronie, a po pojawieniu się produktu w sklepie od razu Państwa poinformujemy.

7. Na jaki numer należy dokonać zapłaty za towar?

Nasza platforma sprzężona jest z operatorem płatności Payu, więc większość transakcji realizowana jest automatycznie. Jeśli natomiast chcielibyście Państwo skorzystać z opcji trakcyjnego przelewu należy dokonać płatności na poniższy rachunek bankowy:

8. Czy koszt przesyłki zawarty jest w cenie przedstawionej na stronie?

Koszt przesyłki nie jest uwzględniony bezpośrednio w cenie produktu. O koszcie przesyłki informuje operator obsługujące wysyłki w naszym przypadku jest to firma kurierska DPD. O koszcie przesyłki jesteście Państwo informowani po przejściu do realizacji zamówienia.

9. Gdzie mogę znaleźć informacje na temat zwrotu towaru?

W przypadku chęci zwrotu towaru należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i czekać na kontakt od naszego konsultanta, który poinformuje Państwa o dalszych krokach

10. Gdzie znajdę potwierdzenie zakupu produktu?

Po zakupie przez Państwa produktu, otrzymacie Państwo potwierdzenie płatności oraz fakturę w formie elektronicznej.